Časté otázky a odpovede
Platí sa niečo za podanie žiadosti?
NIE. Za podanie žiadosti ani za vypracovanie ponúk žiadateľ neplatí.
Kto je poradca?
Poradca je osoba, ktorá musí byť aktívna v Registri finančných agentov a finančných poradcov NBS. Môže byť z akejkoľvek finančnej inštitúcie alebo maklérskej spoločnosti.
Dostane poradca môj email alebo telefón?
NIE. Poradcom neposkytujeme žiadateľov email ani telefón. Po pridaní svojej ponuky môže poradca komunikovať so žiadateľom cez naše webové rozhranie. Ak sa žiadateľ rozhodne poskytnúť poradcovi svoj telefón alebo email, môže tak urobiť tam.
Ak chcem podať žiadosť, musím sa zaregistrovať?
NIE. Žiadateľ môže podať žiadosť aj bez registrácie. Bude mu vygenerovaný unikátny link, kde bude mať k dispozícii detail žiadosti a ponuky od poradcov.
Kde dostanem ponuky od poradcov?
Po pridaní žiadosti pre Vás pripravíme URL, na ktorej uvidíte detail žiadosti a ponuky od poradcov. Danú URL Vám zašleme aj na email. Ak sa zaregistrujete a pridáte žiadosť ako registrovaný užívateľ, tak po prihlásení budete vidieť všetky svoje žiadosti spolu s ponukami poradcov na jednom mieste.
Čo ak sa mi nebude páčiť žiadna ponuka?
Nič sa nedeje. Žiadateľ nie je povinný akceptovať niektorú ponuku od poradcov.
Ako sa dozviem, že už mám novú ponuku?
Ak poradca pridá svoju ponuku k Vašej žiadosti, informujeme Vás emailom a sms správou.
Kedy dostanem ponuky od poradcov?
Snažíme sa, aby poradcovia vypracovali svoje ponuky čo najskôr. Zvyčajne to je do 24 hodín od podania žiadosti. Najneskôr do 4 dní by ste mali mať k dispozícii ponuky.
Od koľkých poradcov dostanem ponuku?
Nechceme klientov zahlcovať veľkým počtom ponúk. Volíme kvalitu namiesto kvantity, preto dostanete kvalitné ponuky maximálne od troch poradcov.
Som finančný poradca a chcel by som pridávať svoje ponuky na podané žiadosti?
Stačí sa
zaregistrovať a pri registrácii si zvoliť možnosť "Som poradca". Viac info sa dozviete kliknutím na tlačítko
"Som poradca".